Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Σύγχυση στην Νεολαία ....


Αν σας ρωτούσε κάποιος αν πιστεύετε σε Θεό ή όχι τι θα απαντούσατε; Αν σας ρωτούσε κάποιος πιστεύετε στον Θεό τι θα λέγατε; Μια από αυτές τις ημέρες βρέθηκα στον δρόμο για της ανάγκες ενός ρεπορτάζ και ρώτησα μεταξύ αυτών και παιδιά αν πιστεύουν στον Θεό.
Μετά λύπης μου άκουσα όχι και τόσο καλές κουβέντες. Συνομίλησα με τον Μανώλη 15 χρόνων, ένα παιδί όπως όλα τα παιδιά. Ένα παιδί που όταν το ρώτησα αν πιστεύει σε Θεό μου απάντησε «Όχι δεν πιστεύω γιατί να πιστέψω» και μεταξύ άλλων κατά την συνομιλία μας που είχαμε μου αναφέρει χαρακτηριστικά «ποτέ δεν έχω πάει στην εκκλησία δεν έχω πάει και δεν θέλω να πάω ποτέ. Δεν πηγαίνουν οι φίλοι μου δεν πηγαίνουν οι γνωστοί μου ούτε καν οι γονείς μου εγώ γιατί να πάω; Εγώ γιατί να πιστέψω σε κάποιον Θεό; Όχι είμαι άθεος . » Μου ανέφερε μεταξύ άλλων ο Μανώλης. Άθεος πως είναι δυνατόν ένα παιδί 15 χρονών να μην πιστεύει πουθενά να μην πιστεύει ότι υπάρχει Θεός; Συνομίλησα και με άλλα παιδία τα ίδια λόγια πάνω κάτω που είπαν . Ένα παιδί 17 χρονών μου ανέφερε « Για να μην πιστεύει ο Τσίπρας σε Θεό κάτι ξέρει, όχι δεν πιστεύω και εγώ οι γονείς μου είναι 39 και ψηφίζουν Τσίπρα. Ο Τσίπρας δεν έχει παντρευτεί έχει κάνει οικογένεια και παιδία έτσι θέλω να κάνω και εγώ έτσι θέλω να γίνω για εμένα πολιτικό πρόσωπο είναι ο Τσίπρας.» Άκουγα να μου λέει διάφορα αυτό το παιδί, ένα παιδί που δεν το ήξερα που δεν το είχα ξαναδεί που είναι το μέλλον αυτού του τόπου και μου έλεγε τι; Ότι έχει πρότυπο τον κ. Τσίπρα ο οποίος θέλει να ισοπεδώσει τα πάντα σε αυτή την χώρα . Ελλάδα, Πατρίδα, Οικογένεια, Θρησκεία . Ε όχι δεν θα το ανεχτώ εγώ αυτό. Δεν θα ισοπεδώσουμε τα πάντα σε αυτή την χώρα. Δεν θα τα καταστρέψουμε όλα . Δεν θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέραμε. Όποιος φεύγει από το μαντρί τον τρώνε οι λύκοι λέει μια παροιμία. Όποιος φεύγει από τον σωστό δρόμο από τον δρόμο του Θεού θα το βρει αργά ή γρήγορα μπροστά του. Είμαι Χριστιανή ορθόδοξη δεν ντρέπομαι γι' αυτό και θα είμαι για πάντα είτε το θέλει ο κ. Τσίπρας είτε όχι .


Γράφει η Δήμητρα Κούτρα 

Δεν υπάρχουν σχόλια: