Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Παπούλιας: Ο κίνδυνος είναι πραγματικός















Τα πρακτικά της πρώτης σύσκεψης των πολιτικών αρχηγών, Σαμαρά, Τσίπρα και Βενιζέλου, υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας , Κάρολο Παπούλια, έδωσε, ικανοποιώντας σχετικό αίτημα των πολιτικών αρχηγών, η Προεδρία της Δημοκρατίας, με ανάρτηση στην ιστοσελίδα της.


Στην αρχική του εισήγηση, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας περιέγραψε με δραματικούς τόνους την κατάσταση που επικρατεί στην οικονομία επικαλούμενος το σημείωμα που του έστειλε ο πρωθυπουργός.

"Είμαι εξαιρετικά ανήσυχος... εύκολες και ανώδυνες αποφάσεις δεν υπάρχουν για κανέναν. Θα κριθούμε όλοι πολύ αυστηρά εάν η παράταση της πολιτικής αστάθειας επιφέρει μοιραίες συνέπειες", τόνισε ο κ. Παπούλιας.

Και συνέχισε λέγοντας: "Ο κίνδυνος είναι πραγματικός. Σας το λέω μετά λόγου γνώσεως. Έχω ενημερωθεί τόσο από τον πρωθυπουργό όσο και από τον διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος και από τον υπουργό Οικονομικών για την ταμειακή κατάσταση της χώρας και για τον κίνδυνο κατάρρευσης του τραπεζικού συστήματος εάν συνεχιστούν οι αποσύρσεις καταθέσεων από τις τράπεζες λόγω της ανασφάλειας που γεννά στους πολίτες η πολιτική κατάσταση".

Επεσήμανε στους τρεις πολιτικούς αρχηγούς πως θα δημοσιοποιηθούν τα πρακτικά "γιατί πρέπει ο ελληνικός λαός να γνωρίζει για ποιον λόγο και με ποια επιχειρήματα δεν κατέστη δυνατή η εθνικά αναγκαία πολιτική συναίνεση.

Και εγώ ο ίδιος σκοπεύω να ενημερώσω τον ελληνικό λαό για τα συμπεράσματά μου. Είμαι απόλυτα έτοιμος να αναλάβω την ευθύνη που μου αναλογεί".

Και έκλεισε την εισήγησή του υπογραμμίζοντας ότι "υπάρχουν οι προϋποθέσεις για κυβερνητική συνεργασία τουλάχιστον μεταξύ των τριών εντολοδόχων κομμάτων και ίσως και με κάποια από τα υπόλοιπα, όπως θα διερευνήσω στις συζητήσεις με τους προέδρους τους."

Αμέσως πήρε τον λόγο ο Ευάγγελος Βενιζέλος θέτοντας προς συζήτηση το τι θα γίνει με το ομόλογο που λήγει την Τρίτη και δεν έχει περιληφθεί στο "κούρεμα" και τι θα πρέπει να πει ο υπουργός Οικονομικών Φίλιππος Σαχινίδης στο Eurogroup" και πρόσθεσε ότι "η δική μου προδιάθεση, η πολιτική και η οικονομική, ήταν και είναι να μην πληρωθεί αυτό το ομόλογο".

Δεν υπάρχουν σχόλια: