Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Αυξάνονται οι αγορές μέσω διαδικτύου


Αύξηση 30% σε σχέση με το 2010 σημείωσαν οι συνολικές διαδικτυακές (online) αγορές για προϊόντα και υπηρεσίες των Ελλήνων καταναλωτών, οι οποίες διαμορφώθηκαν το 2011 στα 1,7 δισ. ευρώ.

  Το παραπάνω συμπέρασμα προκύπτει από την ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για την καταγραφή της συνολικής αγοράς B-C ηλεκτρονικού εμπορίου και τη συμπεριφορά των Ελλήνων online καταναλωτών.

  Σύμφωνα με την έρευνα 1,5 εκατ. Έλληνες καταναλωτές αγοράζουν κατά μέσο όρο 15 φορές ετησίως από το Ίντερνετ, ξοδεύοντας συνολικά περί τα 1.150 ευρώ εκ των οποίων τα 2/3 κατευθύνονται σε ελληνικούς διαδικτυακούς τόπους (sites).

Η ποικιλία και η πυκνότητα των διαδικτυακών (online) αγορών το 2011 αυξήθηκε σημαντικά ενώ τα best-sellers παραμένουν οι H/Y, ηλεκτρονικά είδη, εισιτήρια ταξιδιών, κρατήσεις ξενοδοχείων, είδη σπιτιού και βιβλία.

Παρ' όλα αυτά οι κατηγορίες που είχαν τη μεγαλύτερη αύξηση το 2011 ήταν το έτοιμο φαγητό, καλλυντικά - προσωπική φροντίδα, κοσμήματα - ωρολόγια, προϊόντα σούπερ μάρκετ.

Υπάρχει επίσης σημαντική αύξηση χρήσης και αγορών από τους διαδικτυακούς τόπους (sites) ημερησίων προσφορών που για το πρώτο εξάμηνο του 2011 εκπροσώπησαν πλέον το 20% των συνολικών online αγορών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: